Thursday, February 25

UMMIABBIQIS: CONTEST SEIRAS WAJAH MUSIM KE 2



CONTEST SEIRAS WAJAH

DI BLOG UMMIABBIQIS
http://mayaqarmyla.blogspot.com


Ramai kawan-kawan cakap muka anak aku Danish macam muka suami aku.. Alhamdulillah.. Siap ada member2 dia buat lawak "Wah... sebijik muka kilang dia.." Memang dari awal2 aku tahu aku mengandung aku doa banyak2 kat Tuhan.. Kalau la aku dikurniakan anak lelaki, mintak2 lah muka dia macam muka Midon (suami aku). Aku nak mata dia, telinga dia, mulut dia, bulu mata dia, semua nak macam suami aku. Tapi bila part hidung plak dia ikut aku.. kemek... ehehe.... Ntah kenapa mungkin sebab rasa sayang yang teramat sangat membuatkan aku rasa sangat bangga sebab aku dapat beri zuriat yang saling tak tumpah macam muka dia.. Sebab tu lah bila nampak contest ni membuak2 hati nak join. Saja mencuba..

Nama penuh ayah: Hamidon bin azni
Nama panggilan: Midon/Ayah
Nama penuh anak: Muhammad Hami Danish bin Hamidon
Nama panggilan: Danish, Bembam
Tarikh lahir: 24.09.08
Umur: 1.5y

Siapa yang nak join judak sila klik kat link ini untuk ke entry ummiabbiqis.

Sekian...



No comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai, terima kasih ye.. singgah selalu