Sunday, May 16

Giannya nak berblogging..

Hari ni dapat gak aku tukar template blog.. Yang ready made punya je.. maybe untuk temporary kot.. tapi, tengok la.. aku rasa macam dah terpikat lak ngan template ni.. hehehe.. just aku nak tukar header dia tu sikit.. Tapi photoshop lak wat hal tadik.. Geram tul.. Rasa cam nak hempas lap top pun ada gak..

Sabor lina sabor.. Kalau lap top rosak, cam no?? Ko ingan Midon nak belikan yang baru ke?

Owh.. aku telah bermonolog sambil merepek di situ. Mungkinkah sebab aku sudah mengantuk? Mata dah berat macam ada orang taruk batu ni.. Tapi tangan still laju je menaip. So, sekiranya ada ayat-ayat yang macam syok sendiri tu.. Faham-faham je lah ye.. Mungkin aku sedang mengigau ni.. Sila kejutkan aku weyh..

Tetiba lak aku nak cerita pasal Danish.. Korang nak tau tak.. Tadi kan.. (baca dengan penuh gaya mengadu ibarat seorang dak kecil ye..) Danish pukul aku pakai gayung.. Huhuhu.. Masa aku mandikan dia tadi, tak semena-mena Danish telah menghantukkan gayung ke batang hidung ku.. Terus bengkak weh.. Bengkak berlarutan hingga membawa ke pening.. Midon cakap: "ok lah tu, mancung skit hidung". Owh.. mentang2 hidung aku ni semulajadi penyek..

Oh ye.. aku kan suka tengok Akademi Fantasia kan? So, ada satu post special aku nak tulis pasal Af ni.. Kalau nak tahu apa ceritanya.. Tungguu... (macam Melodi lah pulak)..

Ok la.. Nak tido ni..  Nanti lah sambung cerita lagi erk??

5 comments:

  1. hehehe...cntik2...lepas ni nak tukar lagi ke dik???

    ReplyDelete
  2. layout ni sagt comella..
    heheheh..

    ReplyDelete
  3. waa.. tomell la... bersih+suci jer...

    ReplyDelete
  4. kak iz anN.. tengok dulu.. nak ubah2 sikit template ni.. kalau tak jadi, baru tukar template lain..

    cik paro.. comel erk?? tenkiu.. tenkiu..

    Lyafarina.. yup.. putih nampak suci kan??

    ReplyDelete

Komen anda dihargai, terima kasih ye.. singgah selalu