Thursday, February 25

Abang Usop Bertunang

Cerita lama sebenarnya.. Tapi baru hari ni aku terniat untuk tulis dalam blog. Abang aku yang bernama Muhammad Yusuf bin Aris telah pun selamat bertunang dengan kekasih hatinya.. Nurun Diyanatul Adha pada 28.11.09 yang lepas.. Wah.. dah berbulan punya cerita baru nak bagitau.. Ini adalah disebabkan hantarannya adalah hasil kerja tangan diriku ini.. Macam tak caya plak.. Tapi aku memang suka gubah2 hantaran ni.. So, bila abang aku minta tolong aku buatkan.. Memang kecil tapak tangan nyiru aku tadahkan..

Tema hantarannya warna biru2 laut gituh.. Okey la.. layan lah gambar2 yang aku uploadkan ni..

Tepak Sireh

Sireh Junjung

Kasut

Buah-buahan

Cincin


Di majlis pertunangan.. Selancar..

Akak aku sarungkan cincin

Menggigil2 tangan

Nana, Thaqif, Danish dan Aloy

Abang usop, Yun, Aku dan Midon

Wah.. aku pun sibuk gak nak bergambar


No comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai, terima kasih ye.. singgah selalu