Tuesday, November 3

Hati Manusia Yang Sukar Di nilai..

Rasa pelik betul dengan perangai certain2 manusia yang selalu ckp bermuka-muka ni.. Kat depan bukan main baik lagi cakapnya... Kita dengar pun sejuk jer... Tapi kat belakang, hmmm... rupanya dialah hero mengutuk dan menjatuhkan maruah kita.. Semalam cakap lain, hari ni dah lain pulak cakapnya...

Kalau kat depan orang pijak semut pun tak mati (terpenyek je..) tapi kalau belakang.. aku rasa gajah pun takut kena pijak dengan dia... Kenapa ye?? Aku sedih betul dengan apa yang berlaku sekarang.. Apa salah aku yang sebenarnya cuba untuk membenarkan hak seseorang tapi dianggap sibuk masuk campur dalam urusan mereka???

Mungkin ada rahmat yang sedang menunggu aku.. Tapi tahu lah apa akan aku buat.. Kau yang dulu aku selalu menangkan, yang aku sayang sebagai adik sendiri, mungkin esok kau akan jadi musuh yang aku dendami.. Maafkan aku kerana aku ni memang pendendam orangnya..



No comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai, terima kasih ye.. singgah selalu