Thursday, June 9

Pukul 1.30 a.m Baru Siap



Yeahhh...........


Dah pukul 1.30 am baru siap edit blog punya template. Huh.. jenuh gak nak buat. Almaklumlah kepala dah bersarang labah-labah akibat meninggalkan dunia blogging selama setahun. Banyak benda yang dah lupa.

Okey la agaknya rupa blog aku ni. Cuma header tu je aku tak puas hati lagi. Buat ala kadar asal ada je. Hahaha.. Main copy paste gambar pastu add text. Malas nak crop-crop gambar, malas nak edit-edit.

Nanti la lain kali kalau rajin aku buat header lain. Buat masa ni jamu je la mata kamu-kamu dengan header yang tak berapa nak lawa itu ye..

(Macam la header yang sebelum ni lawa sangat ye...)

2 comments:

Komen anda dihargai, terima kasih ye.. singgah selalu