Friday, August 6

Danish Live On MylittleOne

Wah.. sibuk je sekarang ni kan pasal mak Khairuddin tu. Sana sini ada video dia. Dengar cerita dah ada 3 dah videonya. Tak tahu lah untuk tujuan apa iklan tu ye? Ada sesiapa tau, tolong explain sikit. Kot2 ada maksud yang tersirat. Aku pernah tengok video dia yang pertama dulu tu je. Belum berkesempatan lagi nak tengok yang ke seterusnya.

Danish live on mylittleone, selalu aku upload gambar-gambar Danish je kan. Kali ni aku kasi video dia pula. Saje suka-suka kalau-kalau ada yang nak mengenali anak busuk aku yang sorang tu ngan lebih rapat lagi. Video ni aku rakam guna camera capok laptop je. Bukan full HD ye macam astro beyond tu. Minta maaf la kalau kualiti gambarnya kurang memuaskan.

Ni video yang aku rakam paling latest. Tujuan utamanya ialah nak bagi adik aku yang kat Australia tu tengok bagi melepas rindu dendam dia. Bagi dia tangkap leleh sikit. Huhuhu.. Kejamnya aku.


Kat facebook ada member aku tanya "Danish cakap apa tu lina?". Dan jawapan aku ialah, "Dia cakap bahasa korea tu husna wah nama husna glamer di sini. Aku pun tak faham." Pada umur Danish sekarang ni setahun sepuluh bulan, dia pandai sebut nak (nak mintak sesuatu), jom (ajak pergi memana) tup (tutup), kak (bukak). Ibu?? Belum lagi le.. Kesian kat aku dah nak masuk 2 tahun aku tak dengar dia sebut ibu lagi :(

Video di bawah ni pula salah satu video yang paling aku sayang. Rasanya kalau terdelete masa format lap top memang aku akan meroyan jap. Sebab ini antara aksi lucu Danish yang paling aku tak leh tahan tengok. Silalah menjamu mata ye..


Masa video ni dirakam, Danish kecik lagi tak sampai setahun kot umur dia. Masa tu birthday ibu Midon. Bagi dia makan limau sunkist (FYI his favourite) sebijik, terus stim mata nak tidor.. Sian dia.

4 comments:

  1. xbaik la kacau die, baru je nak tido orang dh panggil die.hehehe comel2^^

    ReplyDelete
  2. Logo is the the symbol or representation of an Organization or company that identify that organization. Logo designing is to create that symbol..Logo Desging Adobe illustrator or photoshop is a powerful tool for logo designing. A suitable logo represents the activities, motive, aim of that organization in a visual way simply.



    ReplyDelete

Komen anda dihargai, terima kasih ye.. singgah selalu