Saturday, August 14

Biodata Muhammad Hami Danish bin Hamidon

Beberapa minit selepas dilahirkan

Nama                        : Muhammad Hami Danish bin Hamidon
Maksud nama           : Yang terpuji, yang melindungi dan yang bijaksana
Tarikh lahir                : 24.09.08
Tempat lahir              : Hospital Besar Segamat
Berat waktu lahir       : 2.7kg
Jenama Pampers       : Drypers WeeWee Dry (L)
Jenama susu              : Dumex Dugro Madu Asli 1,2,3 tahun
Makanan kegemaran : Bubur nasi + kicap lemak jalen + ikan bilis tumbuk
                                   Nasi goreng telur
                                   Ayam masak sup 
Minuman kegemaran : Calciyum
Gigi sekarang            : 16 batang (8 bawah dan 8 atas)
Saiz kasut sekarang   : 7
Mainan yang termahal pernah dimiliki : Kereta sport remote control (RM350)

Hadiah birthday yang pertama dari ayah

Kenapa tetiba nak tulis biodata budak tecik ni pulak? Sebab dalam diam tak diam, bulan depan danish akan genap 2 tahun. Cepat je masa berlalu. Dah besar dah dia.. Nanti aku nak upload video masa Danish baru belajar nak meniarap dulu.. Tunggu.........

4 comments:

  1. uiyooo.
    1st birthday dah dapat kereta.
    hehe.

    ReplyDelete
  2. ehee..comelnya kereta..rm350 eh.siap pakai spek lg tuh..

    ReplyDelete
  3. sonoknya bila dpt tengok perkembangan anak :) canggihnya blog u :) siap ada gambar danish meniarap lagi...
    klu nk tgk tupperware comey2, jemput ke http://tupperwarefactory.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. wahhhh comei nya....cik msh lg blom da rezeki pgg anak sndri ... =) epi beday 2 beday boy

    ReplyDelete

Komen anda dihargai, terima kasih ye.. singgah selalu