Sunday, August 16

Danish belasah Abe

For itroduction: Abe adalah nama timang-timangan untuk Puteri Nur Raudhah iaitu cousin Danish yang baru berusia 7 bulan.

Wah.. sekarang ni Danish dah pandai belasah orang plak dah. Erm.. terjerit-jerit lah si kecik abe tu dila Danish tindih dan tolak kepala dia.. Brutal jugak anak ibu nih... Aku dah keluarkan katil Danish yang dalam bilik tu ke ruang tamu. Senang skit bila aku nak wat keja ke atau nak buat apa yang sewaktu dengannya boleh lah aku letak dalam tuh.

Jadinya tadi aku letak Danish dan abe sesama dalam katil=kandang. Memula happy betul aku tengok diaorang tu.. Dan aku pun gi la makan ngan mak mertua aku.. Tetiba je aku pun terdengar la satu jeritan yang sungguh nyaring.. Rupa-rupanya berdasarkan apa yang dilaporkan oleh Mr.M (suami=ayah Danish) kat aku, Danish tarik rambut Abe n duduk atas badan Abe..

Sian betul Abe beriya-iya betul dia menangis.. Kena belasah dengan Danish.. Dah la orang tu sekeping jer.. Erm.. Ntah apa yang direbutkan pun tak tahu.


till next post about Danish...

2 comments:

  1. wau danish dah panadai ye skarang.....
    nnt jgn blasah mak usu die dah la

    ReplyDelete
  2. o.. kalau mak susu Danish gigit je sebab gigi Danish dah nak masuk 5 nih.. heheheh

    ReplyDelete

Komen anda dihargai, terima kasih ye.. singgah selalu