Tuesday, October 20

Berita terkini hiburan sensasi

Rasa rindu pula dengan blog.. sorry kengkawan coz dah lama betul aku tak buka blog nih... Semenjak aku berfacebook ni dah tak ada masa la... Whatever pun thanks to my new follower huusna n faizoul sebab sudi jengah blog aku yg tak seberapa nih... Yelah.. aku orgnyer baruuu... korang org2 lama... blog aku tak centeeekkk macam blog korang... (fuh... merendah diri betul nih)

Erm... raya ari tuh.. uish.. tak habes lagi cerita pasal raya minah ni... padahal raya dah abis pun... Eheh.. bukan apa, aku sebenarnya masa raya ari tuh la dapat jumpa balik member2 lama yang dah lama terpisah... Seronok dan terkejut juga dengar cerita n perkembangan kengkawan...

Kawan pertama yg aku gi raya umah ialah.. tak lain dan tak bukan Nur A'ishah Hj. Hashim... ataupun yg lebih glamer lagi dipanggil Besah.. Kitorang kawan dah lama since sekolah rendah lagi.. Sekarang dah blaja UIA... Tak lama lagi dah nak amik master... Tahniah2.. Her love story.. still tak ada kemajuan.. macam dah nak terundur plak.. Sabar syah.. aku yakin satu hari nanti ada seseorang yang akan menyunting kau menjadi permaisuri hidup dia.. Jodoh pertemuan kan kat tangan Tuhan...

Dari rumah aishah plak aku terus angkut aishah bawa gi rumah kawan aku yang baru je manimang cahaya mata, Zunnurain Abdul Rahman. Kitaorg panggil zun jer.. Wah... zun dah ada anak laa... bertambah lagi la senarai member aku yg dah bergelar ibu... Dapat baby gurl... Aisha Humaira'. Kiut macam Danish waktu kecik.. (eheh nak juga ada nama anak dia).. Tahniah Zun sebab dah naik satu level lagi dalam alam berumahtangga, dari seorang isteri kepada seorang ibu...

Dari Zun pula aku dapat cerita yang member aku merangkap bekas jiran aku Noraini atau bebudak ni panggil Nobi pun dah pregnant n tengah tunggu ari je.. N berita yang paling terbaru aku dengar sekarang ni dah bersalin pun... Baby gurl jugak... Apa lagi erk??? ooo... Hanna dah kawin, Dila dah kawin jugak.. dah ada isi pun.. Wana plak akan berkahwin... bulan seblas ni ngan rozaien...

Boleh tak agaknya aku nak pakat ngan memember aku ni untuk baby akan datang kita plan ngandung sama-sama nak??? Mesti best kan??? wakakkaka..... mengarut jer aku ni... tak pernah dibuat org... apa daa...

Ok la aku cerita ni mcm korang kenal plak diorang... Nih semua member sekolah rendah aku.. Kalau korang nak tengok gambar diorang atau pun berminat nak kenal kebih dekat.. cari dalam frenlist facebook aku...

coretan dari aku::

1 comment:

Komen anda dihargai, terima kasih ye.. singgah selalu