Thursday, October 22

Maafkan Aku Dalam Keadaan Terdesak

Assalamualaikum... Aku mulakan post dengan doa supaya rakan-rakanku semua berada dalam keadaan sihat sejahtera hendaknya.. Seperti tajuk post di atas, aku di sini ingin memohon seribu juta kemaafan dari member2 facebook yang menerima mesej dari aku yang berisi link untuk ke blog aku ini.

Tujuan aku yang tak lain dan tak bukan ialah untuk menyuruh dan memaksa rakan2 facebook ku untuk meletakkan nama mereka sebagai follower kat blog ni.. Selain memaksa, aku juga ingin memeras ugut mereka untuk join blog aku kerana sekiranya tidak maka aku akan terus menerus meletakkan link blog aku kat wall facebook dia... HA HA HA Jahatnya aku... Terdesak sungguh.. Takut tak?? Takut tak??

So to all members.. kalau dah join blog ni terima kasih.. Kalau belum, sila2 kanlah..


Kesian sungguh aku..

2 comments:

  1. nie ak da viwe siap komen skali
    da kira ok tak
    hehehe..
    u sure had a cute baby~~
    musti ensem...hehehe
    nk cop leh
    da la nama sedap
    ko mmg la pndai create nama...
    ish2

    ReplyDelete

Komen anda dihargai, terima kasih ye.. singgah selalu