Tuesday, October 27

Cutest Baby In walker Contest


CUTEST BABY IN WALKER CONTEST



Erm.. tengah terjah2 blog org, ternampak plak contest ni. Elok2 plak memang aku aku ada simpan gambar Danish with walker a few month ago.. So, why not give it a try kan??

kat sini adalah syarat2 penyertaan:
• Jadi Follower ometomei dan add ometomei dalam bloglist anda
• Umur si comel mestilah tidak lebih 2 tahun
• Letak banner di sidebar blog anda dengan link ke entri ini
• Dalam entri itu, upload satu (1) gambar si comel yang berada di dalam walker
• Ceritakan pendapat anda tentang walker tersebut (baik dan buruk)
• Sila nyatakan nama si comel dan umurnya
• Bila dah siap, tinggalkan link entri anda kat blog omitomei

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Nama : Muhammad Hami Danish bin Hamidon
Umur : 1 tahun 1 bulan


hurm..

Antara kebaikan walker ni ialah
1. Selalunya bila aku ada benda nak buat, aku akan letak Danish dalam walker ni. So kiranya penolong setia aku la..
2. Aku suka kaler walker ni yang colourful..
3. Dapat melatih budak kecik ni untuk melangkah.

Keburukkannya pula:
1. Bila dah duk dalam walker, lagi la senang dia mencapai pinggan2 yang bersusun dalam rak kat ruang tamu aku tu.
2. Kengkadang dia langgar aku pakai walker ni memang sakit la kat kaki.
3. Sekarang ni kalau duk dalam walker, dia dah pandai nak turun sendiri.. Bahaya...

Aku yang tulis,

2 comments:

  1. salam mama danish..

    mekasih sudi join contest kiter..

    gud luck danish

    ReplyDelete
  2. If a kid is too young to be able to walk on his own, he is surely too young to be left alone in a baby walker. And hospital statistic bear that out as one of the most common injuries to babies brought in to U.S. Best baby walker in India

    ReplyDelete

Komen anda dihargai, terima kasih ye.. singgah selalu