Wednesday, March 3

Mr. Auw Sakit lah Pulok


Haish..
Sebenarnya dah lama aku perhatikan Auw ni
Perut makin lama makin besar
Makin debab
Makin comel
Besoknya tengok lagi
AAAiIIIk??
Bertambah tambah lagi gemuk kau
Dah macam kucing bunting pulak
Atok midon cakap
Dah nak beranak benooor dah kucing ni
Aku pun gelak
Nih kucing jantan lah tok
Hehehe...
Auw suka tido atas katil
Tengah2 dia tido tu
Tergerak hati aku nak raba perut dia
KErass...
Terkejut aku
Apa kena pulak perut auw ni keras semacam ni?
Aku bagitau midon
Midon pun pelik
Nak bawa pergi klinik ari ni dah tak sempat
Dah petang
Lagi pun tengok dia boleh bangun lagi..
Mungkin tak serius
Besok lah bawa..

Hari ni perut Auw makin keras..
Petang tu juga bawa Auw pergi klinik..
Doktor cakap air kencing dia tak boleh keluar
Tersekat dalam..
Mungkin kena batu karang..
Doktor bagi Auw ubat tidur..
Inject perut dia..
Keluarkan air kencing..
Banyak betulll Sian Auw..
Kena tahan wad dalam 3/4 hari
Alhamdulillah walaupun sedikir lewat
Tapi belum terlambat..
Apa yang pasti..
Midon akan kopak RM600 lebih..
Tapi aku cakap pada diri..
Besar pahalanya kita tolong binatang
Mudah2an berkat tolong binatang ni
Makin bertambah rezeki kita..
Untuk Auw..
Cepat sembuh ye sayang..
Kak Lina tunggu Auw kat umah..

No comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai, terima kasih ye.. singgah selalu