Sunday, May 9

Apa Danish Buat Tu???

Lama tak cerita pasal dak Danish ni kan?? Bukannya lupa, tetapi tak ingat.. Hahaha... Sian dia.. Ok la.. jom kita jengah sikit apa aktiviti Danish malam tadi ek.. Jeng jeng jeng











Sekian, terima kasih.. Tamatlah cerita bergambar dari Danish... Semoga terhibur...

5 comments:

  1. cute je danish tu kan..hehe...

    ReplyDelete
  2. owh.. trima kasih mama hanim.. semua dak kecik cute kan???

    ReplyDelete
  3. uikssss berani nyer danish.. aqil ngn kucing pun dia takut.. hahahahahaha

    ReplyDelete
  4. Danish ni penakut juga kak.. Tu ada pensel tu berani lah dia.. Tapi, benda yang paling dia takut iaah ikan.. Meraung-raung lah dia kalau dekatkan dengan ikan..

    ReplyDelete

Komen anda dihargai, terima kasih ye.. singgah selalu