Friday, May 7

Saya Ingin Berada Di Dalam Blog List Kategori Pink Kerana..




Seronok.. seronok.. pergi jengah blog Ben tadi.. blog aku sedang disenaraikan dalam top5 blog ibu.. Suke suke..

Kali ni senarai blog dikategorikan mengikut warna.. Bagi blog ibu-ibu, kategorinya ialah pink.. pink comel..

Macam biasa.. kena wat entry.. Nak tahu lebih lanjut, klik kat header ben ashaari..

Lepas tu, kena lah nyatakan sebab2 korang nak ada kat bloglist Ben Ashaari kan..

Saya ingin berada di dalam blog list kategori PINK kerana, kategori ni dibuka kepada blog ibu-ibu.. Saya adalah seorang ibu.. Kepada seorang cahaya mata.. Lepas tu, saya nak blog saya dikenali ramai.. Dengan adanya link blog saya dalam blog list itu, yang mana kita sedia tahu memang ramai visitornya, maka secara tidak langsung, mereka turut menyinggah ke blog saya.. Betul tak?? Kira dapat tempias2 Ben Ashaari la..
Terima Kasih juga kepada Ben kerana sudi menolong mempromosikan blog-blog yang kurang popular macam blog saya ni...

Itu sahaja.... Lepas ni kena rajin2 update blog ikut jadual la.. Kalau tak kena delete linknya.. Menyesal tak sudah... Huhuhuhuuuuuu...

2 comments:

Komen anda dihargai, terima kasih ye.. singgah selalu