Saturday, May 8

Entry Mothers Day..

Wah... besok nak sambut Mother's Day.. Selamat Hari Ibu Sedunia kepada semua ibu-ibu.. bapak-bapak.. yang punya anak..

Tak lupa juga, aku nak ucap Selamat Hari Ibu kepada arwah mak aku, Siti Khatijah Abdullah.. Al-Fatihah buatnya.. Dan kepada mak mertua aku.. Raja Ramlah Raja Sulong.. Terima Kasih kerana sudi menjaga aku macam anak mu sendiri...

Bila sebut je pasal ibu, ada satu lagu ni yang memang bisa meruntun jiwa dan melelehkan air mata aku.. Sama-sama kita layan ye...



Aku sebenarnya memang benar2 berasa bangga dan bahagia sebab aku diberi kesempatan oleh Allah untuk bergelar ibu.. Satu gelaran yang amat mulia.. Bersyukur.. Aku tergolong di dalamnnya...

p/s: Ada special plan ker for tomorrow, mommies semua????

No comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai, terima kasih ye.. singgah selalu