Saturday, May 22

Baby With Soother or Feeding Bottle

Baby With Soother or Feeding Bottle



Setelah ditag oleh adyshariz dan mamaukail, 
 makanya dengan ini aku pun nak join contest ni gak..
Danish memang tak pernah dan tak reti pakai pacifier
So, yang ada gambar dia pakai bottle je.. 

Perhatian-perhatian.. Sesiapa yang nak join gak, baca syarat-syaratnya yang tersangat mudah di
Gambar yang aku pertaruhkan..

 Cari punya cari punya cari.. 
Dapat lah sekeping gambar ni.. Ok lar tu kan?

Nama budak kecil ni: Muhammad Hami Danish bin Hamidon
Tarikh Lahir: 24.o9.o8
Email: liennasts@yahoo.com

Sekarang aku nak tag,
Sebab aku tengok kak salina ni jarang no.. join contest.. ehehe..
Jangan marah a.. menang dapat hadiah tau..

4 comments:

  1. kuyu nye mata danish..he..he..nak tito ker?

    ReplyDelete
  2. adik ku cuyunk.. mekasih tag akak.. tp akak dah join contest ni.. ni link nyer.. http://ssasliza.blogspot.com/2010/05/baby-with-sootherfeeding-bottle-contest.html#comments

    neway.. mekasih cuyunk.. ingat pd akakmu ini.. huhuhu sejak abe blk duk sini, buzy skit.. tgh duk jadi isteri mithali ler katakan.. uwekkk uwekkk huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. Ma Hashem Celebrity Profile - Check out the latest Ma Hashem photo gallery, biography, pics, pictures, interviews, news, forums and blogs at Legend of Bangladesh!

    ReplyDelete
  4. Markie Post Celebrity Profile - Check out the latest Markie Post photo gallery, biography, pics, pictures, interviews, news, forums and blogs at Celebrity Ping!

    ReplyDelete

Komen anda dihargai, terima kasih ye.. singgah selalu