Friday, April 30

Bahagianya Aku..

Gambar ni tangkap dah lama dah.. Agaknya masa ni umo Danish belum setahun pun kot.. Kerja giler aku bersama adik2 ipar yang tersayang.. Layan je la yek..




Sangat suka melihat mukaku di kala itu.. Kurus je kan?? He he he.. itu lah.. Orang lain pregnant bertambah gemuk.. Aku pulak bertambah kurus.. Abis tu, makan tak boleh.. Asyik muntah je kerjanya.. Adik ipar aku cakap, Kak Lina ni macam kena dera je.. Hahahaha.. Yup.. Aku kena dera ngan abang ko..

Dah tu lepas bersalin terus masuk ward seminggu. Bertambah2 lagi lah kurusnya..

Sekarang dengan bertambahnya umur Danish, maka bertambah lah juga berat badan ku.. Huhuhuhu.. Dah gemok balik pula.. Haish.. tak leh jadi ni.. Nak kena ngandung balik ni...

No comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai, terima kasih ye.. singgah selalu