Wednesday, April 28

Khas Untuk Mereka Yang Suka Godek2 Blog

Hallooo.. Ada tak antara blogger2 ni yang suka godek2 blog, ubahsuai sana sini, gatal2 tukar coding html template.. Macam aku.. hehehe..

Kalau ada, ni aku nak share satu blog yang dari dulu memang aku guna tutorial dia dalam mengubahsuai blog. Sangat2 lengkap dan menarik.. Cara dia ajar pun senang untuk dipraktikkan.. Kepada sesiapa yang belum pernah jengah tau pasal blog ni lah ye.. Kepada yang sedia tahu, good for u..Kalau ada yang berminat nak godek2 html tu, apa lagi, jom lah jengah sana.. Macam-macam ado.. 

 


Okey.. ini tambahan dari aku yang sedang belajar juga ni.. Kalau ada yang tak berapa faham, atau dah buat tapi tak jadi, jangan segan2 tanya aku ye.. Apa yang aku boleh tolong aku tolong.. Aku pun budak baru belajar gak..

5 comments:

  1. hehehe...sama plak ayat akhir kita ni dik...akak tak tiru tau...hehehe

    ReplyDelete
  2. salam..kak nak tnya, cm ner nak buat garisan bawah mylittleone tue..huhhuhu..nak wat jugak..
    kak, nnti g tgk blog kiter ekk..cantik x..hehehehe. tq kak

    ReplyDelete
  3. wah, tq..tgh mencari2 gak ni :)

    ReplyDelete
  4. kak..tqvm atas pujian layout saya tue..hhehe,nnti nak try ah cam yg akak ajar tue...ok kak..tunjuk ajarku SIFU..hehehehe

    ReplyDelete

Komen anda dihargai, terima kasih ye.. singgah selalu