Friday, April 30

Siapa nak ole2 dari melaka?? Baca ni...

Byee 

BYeee

BYEeeeeeeeeeeeeee

Wah.. dah macam lagu N Sync plak dah.. Okey la.. Buat makluman semua, aku akan bercuti dari dunia blogging untuk petang ni dan esok.. Sebab apa? Sebab Midon nak bawa aku jejalan gi Melaka..

Hadiah birthday katanya.. Hehehe.. Thanks Dear.. Korang semua jangan risau ek, birthday aku belum lepas lagi tau.. Sempat lagi bagi hadiah.. (wah.. ada ke??).. 5hb Mei hari jadi aku sebenarnya.. Tapi disebabkan Midon ada masa ari ni dan esok je, terpaksa lah mempercepatkannya.. 

Bukan tak boleh aku nak bawa lap top ke sana, tapi kan rasa macam tak syok lah pula nanti kan? Aku nak luangkan masa bebetul untuk family.. Laki dah jaga hati kita, kita kena lah jaga hati dia balik kan.. Janganlah asyik ngadap lap top je.. 

Ha.. pasal contest, akan aku up kan cerita nya hari Isnin nanti ye.. Nampaknya hari ni baru berkesempatan suruh Midon pilih pemenang.
Okey.. dah nak sampai part yang paling best ni.. Kepada kawan-kawan semua, sebagai bukti sayang korang kat aku, boleh lah tinggalkan komen kat sini ye.. Dan sebagai tanda penghargaan dari aku lak, aku akan buat lucky draw untuk korang.. Bilangan orang yang akan dicabut namanya bergantung kepada penyertaan. Okey??  Ada sesiapa nak ole2 dari Melaka?? Angkat tangan... Ops.. Angkat tangan, tekan kat ruang komen tu, pastu komen.. Boleh?? Senang je kan.. Ini bukan contest, ini hanya suka-suka..


Okey la.. Itu aje... Da.........................

34 comments:

  1. nak...nak...besday anak sulung akak 7 mei ni...epi besday lien...taking care ye...selamat bercuti...enjoy yourself...

    ReplyDelete
  2. wah....syoknya nak jln2..siti suka gi a famosa melaka...huhu....

    ReplyDelete
  3. g jenjalan mana jek kat mlka tu...lela dok mlka pun tatau mana nak pegi...

    ReplyDelete
  4. nakkkkkkkkkkkkk.....sempena besday saya 5 mei nie...lehlaa bg hadiah...hehehehe

    ReplyDelete
  5. waa...akak nak BERCUTI dari berblogging ekk..terkojut den baca td..sib baik la just 2 ari jer..hehehehe.azie pun cuti gak..nak g muar..hehee

    akak, azie pun nak jugak ole2 dari melaka tue..huhuhu.."pilih lah aku jd pemenang"(nyanyi dalam nada lagu kris dayanti- pilihlah aku) hehehhe

    take care tau kak..enjoyyyy

    ReplyDelete
  6. sonoknye jenjalan ke melaka..adik2 ina semua dok sane..melaka mmg tmpt yg menarik..mmg x bosan..selamat bercuti yeh..& hepi becoming besday..

    ReplyDelete
  7. saya pun nak juga=)sengih kerang busuk,sigh..selamat berhoneymoon ngan hubby dan danish...

    ReplyDelete
  8. walaupun saya baru jea follow blog awak, saya suka bace celoteh awak..selamat berkenalan...anyway, hepi holiday...besday kita jatuh pada bln yg same...hehe

    ReplyDelete
  9. pilih lah saya...saya nak hadiah freeeeee

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. bab nk mende free aku mmg laju je .. hahaha

    epi besday ... enjoy ek kat melaka .. jgn lupe beli dodol ngan cencalok ye .....

    ReplyDelete
  12. bestnyer hubby bwk g jln2 ;-) hepi bday 2u ;-) hepi jln2 ;-) hepi cuti2 ngn family ;-) mama pun nk gak la ole2 dr melaka tu,hihii kalu ada rezeki alhamdulillah kan..

    ok la,tk cr,jg diri baik2 jg family ;-)

    ReplyDelete
  13. happy besday lina!
    akak nak gak ole2 tu..hehehe...

    ReplyDelete
  14. nak jugak ole2 dr melaka......

    happy bezday....

    n happy holiday

    ReplyDelete
  15. nak jugak ole-ole dari Melaka tu... :)

    ReplyDelete
  16. aiseh..nak la jugak gift dari melaka... hmm..nak gi jalan mana je ek?

    ReplyDelete
  17. hepi besaday yek. semoga panjang umur n dimurahkan rezki..

    nak hadiah dari melaka gak laa

    ReplyDelete
  18. salam..
    nak...nakkkkkkkk

    zai nak gak hadiah dari melaka.....

    ReplyDelete
  19. salam kenal dari syakila

    hepi besday
    semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..Amin

    nak gak hadiah dari melaka

    ReplyDelete
  20. Salam kenal

    Ogy nak la jugak gift dari melaka...
    pasti byk gambar disnap ni.e..

    ReplyDelete
  21. Ju nak jugak ole-ole dari Melaka tu... :)

    he..hee

    ReplyDelete
  22. Ina nak jugak ole2 dr melaka......

    happy bezday....

    n happy holiday

    bestnyer....

    ReplyDelete
  23. happy besday

    akak nak gak ole2 tu..

    kurang2 dpt fm..kui.kuii.kuii..maklum ler tgh buat koleksi fm sekrg

    ReplyDelete
  24. salam..

    bestnyer g jln2 ;-)

    hepi bday 2u ;-)

    Kinah pun nk gak la ole2 dr melaka tu

    harap ader rezeki nanti

    ReplyDelete
  25. salam..

    hepi besday ...

    ingat melaka ingat cencalok ..sedapnyer..

    apapun nak gak jgn cencaluk udah kang meletop kang..

    kahh..kahh

    ReplyDelete
  26. salam dari sarah..

    sarah kalau benda free atau giveway jer mmg tangkas...he..he..

    nak ole2..nak ole2..

    ReplyDelete
  27. Ayu dtg

    sbb berbau ole2 dari Melaka....

    ReplyDelete
  28. salam..

    Pilihlah daku jadi penerima ole2mu...

    wah nyanyi plak..

    ReplyDelete
  29. salam..nak ole2..fm a famosa leh..

    cehwah....byk cantek...siap bagitau g nak apa...mana aci kan..kan..

    ReplyDelete
  30. salam..

    rosilah dtg dgn lengang lengguknyer..

    sbb nak gak ole2 tuuu...

    ReplyDelete
  31. ha..ha..slamat bercuti.. sy pon nk..nak..nak hadiah jugak

    ReplyDelete
  32. Bestnya jln2 kat Melaka...
    Banyak tempat yang menarik wp negerinya kecik..
    Selamat bercuti..kalau dapat ole-ole lagi best..

    ReplyDelete
  33. saya nak... i like.. pilih la aku jadi pacarmu.. eyhhh..tsaloh plok... pilihlaaa aku utk hadiah tuuu..

    ReplyDelete

Komen anda dihargai, terima kasih ye.. singgah selalu