Thursday, April 22

Nak Ada Dalam Bloglist Ben Ashaari Juga


Nama Ben Ashaari sekarang memang tengah glamer ye di kalangan ibu-ibu.. Bukan kerana dia seorang lelaki yang boleh dikatakan hensem, tapi kerana segmen-segmen yang dianjurkan oleh dia di dalam blognya. Segmen kali ni, kepada sesiapa yang berminat mahu menumpangkan blog anda di dalam blog list Ben Ashaari, dipersilakan untuk klik di header tersebut ye...

Ok.. ada juga beberapa syarat yang perlu dibuat,

1. Header blog Ben Ashaari.. (done)

2. Kenapa anda rasa patut berada dalam blog list Ben Ashaari?
  • Sebab, kalau boleh aku nak menambahkan lagi visitor ke blog aku ni
  • Blog baru, jadinya  memang aku perlukan promosi seperti yang Ben lakukan sekarang
3. Sehari, aku akan update blog lebih kurang 2-3 entri.. Mengikut keadaan.. tapi memang aku akan pastikan blog aku akan diupdate setiap hari..

Itu sahaja.. Terima kasih.


No comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai, terima kasih ye.. singgah selalu