Tuesday, April 20

Yup.. Gosip Itu Benar.. Memang Aku dan Midon Pernah Masuk Sehati Berdansa..


Okey.. okey.. aku mengaku.. Tajuk entri itu memang tak pernah wujud pun.. Aku je ada-adakan gosip tersebut.. Tapi kan, aku terfikir juga lah kan, kalau la aku dan Midon masuk sehati berdansa.. Macam mana erk?? Adakah seperti ini???




Wah... sweet gituh kan?? Berangan betul diriku ini.. Bukan main ramping lagi aku dalam video tu yer? Minum jus mate5 ke tu?

Actually semasa aku sedang berjalan-jalan ke blog yanmieonline terjumpa lak video ni.. cute-cute.. Nak try gak.. Dan inilah hasilnya..

Nak cuba buat gak ker? Hehehe.. aku tahu.. Korang pun nak berangan gak kan?? Boleh2.. tak de hal.. Pi kat sini ha.. http://sendables.jibjab.com. Dah buat nanti habaq mai kat cek no.. nak tengok juga.. Ekekekeke...

5 comments:

  1. wah..bukan main lagi yer korang berdansa..hihihi kelakar habis..
    terima kasih kerana drop komen tentang signature photoshop saya tu.. saya amat menghargainyer :)

    keep in touching yer..

    ReplyDelete
  2. ibu arifa.. try lah buat nanti juga.. ehehehe.. boleh share2...

    ReplyDelete
  3. hok alah aku mati2kn tipu ngan ko lina~~pape dah ko...xpe moga 1 hari nnt ko leh msk sehati b'dansa eh...hehe

    ReplyDelete
  4. tunggu jadi selebriti nanti lah kot.. nak kena masuk AF dulu ni.. hehehe..

    ReplyDelete
  5. hahaha..kelakar ler pulak.mcm2 leh buat zaman skrg nie...:)

    ReplyDelete

Komen anda dihargai, terima kasih ye.. singgah selalu