Thursday, April 15

Melawat Orang Adelaide Punya Blog

Tadi aku buka facebook, rasa macam lama dah tak chat ngan adikku yang tersayang tu.. Buka profile dia.. Hampa.. Dia tak online.. Tetiba pula mata aku terpandang link untuk ke blog kawan dia.

Chikachocobo.. housemate adik kat sana. Ehehe.. unik betul id dia.. Pernah juga tanya kat adik.. Mana la si chika tu dapat nick mcm tu?? Dia cakap nama sejenis makanan.. Ye ker?? Aku pun tak tahu..

By the way, si chika ni memang pandai membuat berbagai jenis kek. Macam-macam kek dan cupcake dia buat. Semua comel2.. Very cute and menarik tertarik.. Jeles ai dengan adik ai tau.. Dapat member macam nih, kenyang makan kek la...

Eh, eh.. cerita panjang lebar ni, korang singgah lah ke blog chika tu.. Mesti terliur tengok gambar kek buatan dia.. klik chikabaker. Aku tumpang gembira adik aku ada kawan macam ni. Boleh lah adik belajar buat kek ngan chika.. Pastu buatkan kek untuk akak tersayang ni.. Boleh kan? kan?

Fakta menarik tentang chika ni lagi, dia memang minat tersangat membuat kek.. Tapi, tidak memasak.. Eehehe.. Mana boleh macam tu dik.. Masak pun nak kena gak.. Nanti suami makan kek je kerja nyer...

3 comments:

  1. lepas ni klik kat chikabaker ya.nak tengok kek2 kat situ.tq 4 sharing

    ReplyDelete
  2. adik dok adelaide yeik..sama tempat dgn saya..

    ReplyDelete
  3. hahahaha.
    tenkiuu kak nor.
    terharu terharuu ^____^

    xde la pandai sangat buat kek pon, slalu buat sebab suke je.
    ohohoho :D

    ReplyDelete

Komen anda dihargai, terima kasih ye.. singgah selalu